Tuesday, July 7, 2009

HaiYa...Lg SkaLi Maa....

adeh,ingt dh xde dh..
hurm...jwb jela mne yg mampu..hehe

TAG DR ZUE~

1. Nama timangan anda?
rahsia..=P

2. Anda seorang yang...
haiya..bpe kali mau ckp daa...

3. Insan Teristimewa..Describekan dia yang terlalu istimewa di mata anda..
biar den je tau..hehe

4. Lagu kesukaan anda
nasyid2!!=D

5. Makanan kesukaan anda..
sume suke..kecuali..heheh

8. Tag 5 rakan anda
-husna najihah
-una
-shawn
-naqi
-is

TAG DR SHAWN~

1. Kekasih saya adalah :
DIA..yang slalu dekat dgn saya x kira di mana saya berada..

2. Saya sedang mendengar :
lagu nasyid sambil menulis..hehe

3. Mungkin saya patut :
kurangkan online..huhu..

4. Saya baru sudah :
abes baca blog org..

5. Beza rakan, sahabat, kawan :
cnne ek?ntah le..yg sy thu, sahabat yg benar2 sahabat sukar dicari..huhu

6. Saya tidak faham :
ape nih??

7. Saya perlu mencari :
kebenaran ttg sesuatu..

8. Ayat terakhir yang dikatakan kepada saya :
kak,amek dokumen dlm beg..nnti kang xingt plak..

9. Makna kehidupan :
keadaan seseorang

10. Cinta itu adalah :
fitrah semula jadi manusia..huhu..cinta mmg satu anugerah yg sgt b'harga..tnpa cinta, kita xkan knl siapa pencipta kita,rasul-Nya, dan saudara kita..

11. Saya paling suka :
diam..hahah

12. Saya akan cuba :
sedaya upaya menjd hamba ALLAH yg taat,anak yang solehah,dan...

13. Mengapa rakyat Malaysia suka menggunakan LAH di akhir ayat mereka :
hurm..tabiat kot..bile nk wat penegasan ttg sesuatu, mesti ade 'LAH' tue..

14. Telefon bimbit saya :
NOKIA & SONY

15. Katil saya :
single jerk..

16. Soalan yang bagi saya tidak perlu ditanya :
ape ek?xdpt fikir la..ce gtaw..hehe

17. Teknologi adalah :
sesuatu yang canggih dan diperlukan di masa kini...ianya semakin canggih dr semasa ke semasa..huhu

18. Bagaimana saya boleh memasak masakan yang saya paling pandai masak :
my mum ajar,tgk resepi,buat selalu..tp..saya xde la pndai sgt memasak..heee

19. Semalam :
pegi wat treatment tulang..

20. Hari ini :
pegi wat treatment lagi..hehe

21. Malam ini saya akan :
buatla ape yg ptut smpai msk tdo..hehe

22. Esok pula saya akan :
puasa...hehe

23. Saya betul2 inginkan :
cinta-Mu

24. badminton atau futsal :
badminton la...futsal mne pndai..hehe
alamak!lmenye x men badminton..rindu2..huhu

25. Karaoke :
xpenah pun g karaoke..

26. Kereta :
harap2 la dpt salah satu..ataupun ke22nya..huhu

27. Bilik yang terang atau gelap.
terang utk buat aktiviti..gelap utk tdola..bru x sakit mata..ho3

28. Makanan jepun adalah :
mknn mentah kot...hehe

29. Ayat terakhir yang nak anda katakan pada seseorang :
rahsiala..mne leh gtaw..hehe

30. Siapa yang anda tag:
husna najihah - tira - zue - yana - is

No comments:

Post a Comment