Wednesday, July 29, 2009

H1...............N1................

Virus nih semakin menular nmpaknya wahai saudaraku sekalian..huhu..
Byk universiti yg tutup(cuti) disebabkan virus ni...
Antaranya,Uitm,Upm,...u ape lg?ntah le..hihi..
Tp Uia x plak cuti..ape da...
Urm..tp xpe gak xcuti...
Xdela kena wat kelas tmbhan nnti..
Pastu cuti pun x t’ganggu.. t’utama mase raya nnti...hehe...
Ckp pasal virus nih,
Jumaat lepas saya bru blik dr uitm Shah Alam..
Amek sepupu yg cuti sbb u tu cuti...ho3
Lepas tu,keesokannya..die(sepupuku) plak demam..
Tp xdela serius sgt kot..hihi..
Mlm tu,saya plak rase xsedap...
Tekak kering, asyik btuk2 je..huhu
Pastu kepala pun rase berat nk angkat..
Mmg rse cm nk demam..
Hurm..sblum melarat,saya pun ikutla ckp mak saya suh mkn “progene”@ “alga”
Alhamdulillah,keesokannya tu..rase cm dh kurg sket..
Tp btuk still ade lg smpai skrg..huhu..
Hurm..xpela..lme2 nnti hilang la tu...kena minum byk air sket..
Tp tu la..mls bebenor nk minum..hehe..
haaa....ni satu lg bgthu, mak saya pun demam jgak..
saya ingt demam biase je..tp, rupe2nye x..
matanya merah, tekak kering, bdn pun panas yg amat...
risau saya dibuatnya..klu bley,biarla saya yg kena
drpd melihat org yg saya sayang jd mcm tu..=(
Huu....harap2 la mak saya cepat sembuh..risaunya...=(


p/s: saudara2ku sekalian, jaga kesihatan elok2 ea...klu bley,pkai la mask spy x kena jangkitan..urm..klu rse cm nk demam tu,cepat2la jumpa doctor..klu x,melarat plak kang..

2 comments:

PutraRocker said...

jaga diri hiasi peribadi..ngeh3

cpt semboh..(",)

Diriku said...

trime kasih..
alhamdulillah..dh sembuh dh..
jgn kena lg udah..huhu

Post a Comment